Skämmes, ta mig f**n

Ja, det är nog vad jag borde göra! Har varit så slapp med att skriva på bloggen -har ju inte skrivit alls!
Jag som sa att jag var "back", men slappfia har fått vara framme alldeles för länge..

Jag har däremot inte varit slapp i övrigt. Tommy och jag har kommit igång med träningen riktigt bra! Har tränat i tre månader nu, tre gånger i veckan. Verkligen skönt att träna "på riktigt".Trist bara att jag ökar i vikt!
-Jag vet, jag vet...det är för att jag bygger muskler, men ändå... Jag vill ju gå ner i vikt!

I helgen är det Örn-Expo och Tommy jobbar där hela helgen. Själv har jag varit ledig sedan kl. nio i onsdagsmorse -skööönt! Jag hade söndag i går och hur härligt är det inte att inse att det bara är torsdag?!!

Det känns som att dagen blir väldigt lång idag. Vi var och tränade vid halv nio i morse, sen skjutsade jag upp Tommy på Skyttis och efter det åkte jag hem och åt frukost. Sedan blev det en långpromenad med Nova och Eddie i skogen. Nova bor här sedan i onsdags eftersom mamma och pappa är i Sthlm hela helgen.

Jag ser nu att jag nog måste dra en repa med dammsugaren innan jag också åker på Örn-Expo. När två svarta, håriga hundar rejsat runt i skogen i nästan två timmar blir det en hel del grus, hår och barr på golvet efter att de torkat.

Ikväll kommer lillebror på middag. Har inte riktigt klurat ut vad det blir för krubb än, men nåt ska vi nog klura ut ;-).
Nä, nu måste jag slänga på mig några kläder och lite smink (efter en svängom med dammsugaren=pyssla) innan jag åker iväg.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0