Redan seg

Ny vecka och jag längtar redan till helgen. Inte bästa utgångsläget men det är bara att finna sig i situationen. Iofs känns helgen rätt dryg då vi har inofficiell utställning i klubben och det innebär en hel del jobb.
I princip hela helgen är uppbokad till utställningen och det kommer inte hinnas med så mycket annat. Nåja,tiden går fort och snart är det jul :-)! Mysigt.

Idag var det buggkurs igen. Trevligt, men jag känner vad mycket lättare det är att bugga med de som verkligen kan. Tidigare har jag tänkt att det är lite tvärt om, att de som kan mindre är lättare att bugga med för det blir inte så avancerat, men i själva verket är det tvärt om.  Nu överdriver jag det hela lite, men i princip är det så. Så klart måste killen kunna föra också...det är liksom förutsättningen. Och att tjejen kan följa.

Idag har vi fått tillbaka bilen :-D. Jag älskar bilen. Den är så himla trevlig! Känns skönt att få tillbaka sin frihet lite. Tragiskt men den tappar jag lite när jag inte har någon bil.

Nu blir det prommis med E. Regnade efter kursen men jag hoppas att det slutat nu...

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0