HEEEEEELG!

Såå skönt att veckan är över och förbi. Har varit mycket i veckan, både på jobbet och efter. Även om det varit roliga aktiviteter så blir man trött.
Superskoj i alla fall att det (fortfarande) är full rulle på jobbet. Det sprutar in nya jobb och vi gör allt för att hinna med. Än så länge hinner vi och jag blir effektivare ju längre tiden går.

Ikväll är bara jag och E hemma. Iofs har det varit så nästan hela veckan då T håller på med Amazonen. Han och D har bytt motor och nåt annat...jag kan inte så mycket om sånt där.
I alla fall skulle han göra klart ikväll för D ska in med nåt lack-projekt. Då passar jag på att städa. Har köpt en ny duk (för några veckor sen) och ljuslyktor som jag inte hunnit (läs: orkat) ta fram. Så nu passar jag på att storstäda samtidigt.

I övrigt är jag egentligen rätt seg idag. Regn och rusk är inte min melodi. Som tur var sprack det upp och solen sken faktiskt när jag och Eddan var ute på skogsprommis i eftermiddag. I like it!

Ikväll är det idol och min favvo är Alice. Hon är så äkta, så söt och duktig! När hon sjöng en av mina favoritlåtar var saken klar! Jag missade dock förra veckan. Det enda jag vet är att Yazmina åkte ut och det tyckte jag att hon skulle göra redan veckan innan.
Nå, idol är inget jag absolut måste se, det är en trevlig fredagssysselsättningn bara.

Imorgon ska vi gå på Arenan och se Lena och Orup. Först blir det middag hon Sussi med H och N (och T såklart). Det blir nog mycket trevligt.
På söndag ska jag och Brille rida, det var länge sen så det blir också kul! Dessutom på en häst jag aldrig suttit på tidigare, Svarten. Han är söt, men stooor. Inte som lille Trådur de hade förut. Hoppas på utmärkt väder i helgen (åtminstone söndag).

Igår ringde Maria och jag blir lika glad varje gång! Åker ev. och hälsar på i slutet av november. Saknar henne och de små kissemissarna!
Och L.A.-tjejer, om ni läser detta så saknar jag er också, något ofantligt!! Puss på er!

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0