Trött måndag

Det märks att det börjar bli höst. Mörkt på mornarna och idag var det nästan mörkt när jag slutade jobbet. Det berodde nog till stor del på att det var riktigt skitväder.
Mörkret bidrar till en trötthet som inte finns annars. Man får se till att njuta av solen så fort den dyker upp.

Fortsättningskursen startade idag. Är såååå skoj :-). Lite jobbigt att det finns vissa som tror att de kan allt och är skitduktiga bara för att de gått kursen förut.
Verkligheten ser dock ut lite annorlunda än vad de tror...jag vet att jag är rätt duktig på att följa men kan den man dansar med varken hålla takten eller själv hålla koll på vilken tur han tänkt härnäst så är det lite svårt att följa. Det måste vara lite flyt i det hela.
Den nya lokalen var jättefin! Jobbigt ljud nu innan de satt dit ljuddämpning i taket, men det kommer det med.

Spöregnade hela tiden under kursen så det var tur att det slutat lagom till E och jag begav oss ut i mörkret.

Nu ska jag övertala T att hoppa i säng. Ingen av oss var särskilt pigg i morse.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0