Torsdag

"Det är viktigt att identifiera problem, men inte leva med dem"
Den meningen fastnade jag för idag när jag läste Metro. Tycker att det var något man ska tänka på. Bara för att man insett att det finns ett/flera problem betyder inte det att det måste fortsätta vara så. Man måste försöka se lösningar och nya vägar och inte låsa fast sig i det som stoppar en.
Lätt att säga och tycka, men desto svårare att praktisera.

I morse var jag dödstrött, ville inte alls kliva upp. Kändes som att en förkylning är på ingång.

Igår var jag på Punch Out - skitskoj! Jag slogs mot mamma och vi hade så kul :-)! Spännande med lite "kampsport". Jag trodde jag skulle ha träningsvärk idag, men det känns faktiskt bara lite i bröstmusklerna och bak i skuldrorna.
Fick så ont i höften igen under passet. Blev lite försiktigare efter det, trist att hålla igen och inte ge gärnet när man vill.
Jag MÅSTE gå till en naprapat eller nåt snart så jag får någon ordning på svanken, för jag tror att det kommer därifrån.

Har nyss beställt lite kläder på rean på asos.com :-D. Längtar tills det dimper ner i lådan! Alltid lika roligt när man kastar sig över posten för att kolla om det äntligen kommit. Tar alltid sån tid bara...har inget tålamod när det gäller sådant.

Är världens deppigaste väder här ikväll. Regnet smattrar mot rutan och det blåser som tusan. När Eddan och jag var ute mötte vi inte en enda människa förrän vi nästan var tillbaka hemma igen. Det var också en tjej med en hund.
Det brukar ju vara så, hundfolket är de enda som trotsar vädergudarna. Var dock inte så många som representerade oss idag. Fast fler än de från den andra delen av folket ;-),

Imorgon åker jag, Kattis och Terese på kurs. Blir nog trevligt. Stannar över till på lördag. På lördag är det dansbandskampen - det har ni väl koll på?!?


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0