Ba ba ba ba

I morse vaknade jag med en verkligt glad låt på hjärnan. Det var det första jag tänkte (..eller sjöng?) när jag slog upp ögonen. Måste nästan betyda att man vaknat på rätt sida ;-).

Redan torsdag och det betyder att det är fredag imorgon -jippie! T och jag funderar på att gå och se Arn imorgonkväll. Det hade varit mysigt. Får se hur det blir...har inte ens kollat upp biljetter än.

Fortfarande full fart på jobbet och i går kväll var jag på SSRK-möte. Det och bion i tisdags "tvingade" mig att kliva upp tidigare och gå runt sjön med Eddan igår morse och i morse. Kändes jobbigare igår än idag. Jag vaknade ju som sagt med en glad låt på tankeknölen plus att det var sol. Jag tycker om solen :-D.

Idag är jag lat. Jag har varit och storhandlat, men inte mycket mer. Jag hade lovat mig själv att Eddie och jag skulle ut i skogen och apportera, men jag orkar verkligen inte! Skämmes! Det får bli en vanlig promenad i stället.
Det har ändå blivit för mörkt för att träna i skogen nu.

Jag borde dessutom laga middag. Orkar inte! Blir nåt annat lätt i stället. Man får faktiskt vara lat ibland!

T är på Q och gör en bur som lillen ska ha i bagaget. Mycket säkrare så - både för honom och för oss. Han är duktig.
T alltså!

Nä, nu blir det "middag" och en prommis.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0