En vecka

Dålig på att uppdatera -jag vet! Men jag har inte orkat den sista veckan.

Helgen som var, var Maria här och hälsade på :-D. Såå mysigt! Vi var hos farmor och bakade, vilket verkar bli en tradition. Älgjakten pågår för fullt och vi kollade på när de styckade en ko (älg alltså). Det har jag sett många gånger tidigare, och M tyckte att det var skoj :-).
När jag och min kusin Sandra var små var vi ofta hos farfars när det var jakt. Vi låtsades också stycka -med bordsknivar. Gick väl sådär, men det sysselsatte oss för en stund.

I veckan har det varit fullt upp på jobbet, vilket är väldigt bra, men stressigt!

I helgen blir det maran :-D! Så kul! Jo föresten, i måndags började jag på buggkurs -äntligen! Har försökt få gå i flera år, men är alltid för många tjejer med. Så nu hoppas jag få lära mig att bugga.

Just nu ska jag bege mig på promenad med Eddan. Blir skogen och elljusspåret upp till Bergsjön, eller nåt. Hoppas vi slipper älgjägarna.

Ska uppdatera med bilder från baket senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va maran denna helg..trodde den skulle va förra helgen då jag var i jönköping!!va ju himlans typiskt!!hoppas du har det trevligt iaf =) du får bugga lite åt mig me ;) !!Å vad roligt förresten att du ska gå buggkurs..!!hoppas allt ä bra me dig annars! Emma

2008-09-12 @ 23:19:55

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0