Wall-E

Ikväll har jag, T och Vickan varit på bio och sett den kritikerrosade pixarfilmen Wall-E och jag måste erkänna att jag förväntade mig en enda lång skrattattack. Jag väntade, och väntade....och väntade. Den var inte så kul! Det roligaste var den lilla animerade kortfilmen innan den "riktiga" filmen började. Trist.
Nåja, nu väntar jag på att Madagaskar II ska komma.

Igår blev det en joggingrunda runt sjön, och ikväll likaså, med skillnaden att T inte rullade på cykeln bredvid idag. Han låg i soffan och kollade på idol.
Då passade E och jag på att köra intervaller. Känns som att jag kan ta ut mig mer då...har liksom aldrig riktigt gillat det där med att springa i ett sträck. Men, det blir kanske bättre med det med.

Nä, nu blir det sängen.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0