Det blir inte som man tänkt

Ikväll hade jag bara tänkt ta det lugnt, kika på tv, dricka te, klappa på Eddan, ta en promenad... Det blev visserligen en promenad och när vi ändå var ute, tänkte jag att vi kunde traska bort till T´s farfar och hälsa på. Han tycker så mycket om Eddie (och mig ;-)) eftersom han var Eddans daghusse när vi bodde i lägenheten bredvid. Väl där var jag tvungen att fika (går inte att tacka nej - tro mig, jag har försökt flera gånger) och såklart surra en hel del.
Det märktes att han tyckte att det var roligt och det tyckte jag med!

Eftersom Tommys syster bor i grannhuset tog jag mig en sväng förbi där också då jag ville ha ett recept av henne. Där gick mera tid och innan Eddie och jag var hemma var klockan 21.30. Då satte jag mig och sydde på mina gardiner. Det har jag gjort fram tills nu då jag mailat receptet till mor inför fredagens matlagning.

Orkade inte hämta mina brillor när jag sydde så jag kan säga att det känns som att jag är skelögd nu.
Det verkar därför som att det blir samma avslutning ikväll som det blivit tidigare... God natt alla rara!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0