fantasilös

Har inte mycket till variation i mina inlägg nu för tiden. Kanske för att jag alltid sitter vid datorn samma tid på dygnet och inte tar mig tid att tänka lite innan jag skriver. Blir lätt bara en genomgång av vad man gjort under dagen då. Nå, det är var ni får hålla till godo med idag också (typ..).

Igår var jag, mor, far, Nova och Eddan och kollade på Mattias match på Skyttis. Vi promenerade från mor och far i det härliga vädret. Våren har ÄNTLIGEN kommit hit också :-D. Var perfekt väder att kolla på fotboll i. Efter matchen åkte vi hem till mamma och pappa och drack kaffe i solen.

Eddan och jag begav oss sedan hem och då bestämde jag mig för att springa runt sjön. E fick stanna hemma. Orkade inte dra på honom och peppa på hela tiden. Har nog med att orka pusha mig själv :-). Skulle ta tid men jag fattade inte hur klockan funkade så när jag kom hem hade jag (enligt det knepiga uret) sprungit på ca 15 min. Jag vet inte om jag litar på att den tiden stämmer. Kändes som att det gick bra men jag vet inte om det kan gå så bra? Är 4 km runt.. Nåja, blir till att ha bättre koll på tiden nästa gång.
Är lite fundersam på en sak, jag får ALLTID ont i halsen när jag springer. Får alla det? Kan inte komma ihåg att det var så förut.. Är det kallt ute är det ju en sak, men om det är varmare än -5 borde man väl inte få det?!!?


T  har fixat Spotify tack vare lillebror Markus. Är superbra. Verkligen! Hur mycket musik som helst och bra funktioner! Tack Mackan!

I fredags gjorde jag ett klipp - jag köpte längdskidor! Ser fram emot att få flåsa i spåret nästa vinter. Får hålla tummarna att det blir lika mycket snö då bara. Ska hämta dem efter jobbet imorgon. Skulle egentligen hämta dem idag, men de hade missat att göra klart dem så det blir imorgon istället. Om ni undrar vad det är de ska göra så ska de sätta fast bindningarna åt mig. Nice va?!


Nu ska jag gå och torka av Eddan en sista gång innan jag lägger mig. Han har fått sig ett bad idag och imorgon blir det  klippning. Han gillar det förstnämnda bättre kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Markus

Jäklar vilken tid du sprang på! stämmer det så springer du ifrån mig som skit! när får vi se några mästarbilder på hundarna här då? Kram

2009-04-17 @ 12:47:20

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0