Härliga vår!

Ååå, vilken härlig dag det var igår. Denna dag har verkligen potential att bli lika bra :-). Igår låg jag ute och solade, hann t.o.m. bränna mig lite. När T kom hem åkte vi och tvättade bilen och sedan hem för att grilla. Hanna och Nille kom och gjorde oss sällskap vid matbordet -trevligt! Maten var verkligen supergod och när man dricker ett (eller två eller tre..) glas vin till blir det bara trevligare och trevligare.
Vi gick och la oss vid ett tror jag.


Jag hoppade ur sängen halv tio och åkte iväg till valpkurs kl. 11. Har sedan traskat på stan en sväng för att inhandla present till farmor. Hon och farfar kommer på middag till mor och far idag och eftersom hon fyllde år förra helgen när mamma och jag var i S-vall så får hon sin present idag.
Jag hade tänkt att jag inte skulle köpa något, förutom ett par solglasögon, denna månad. Har redan spruckit...suck! Nåja, FRÅN OCH MED NU blir det inget mer! Punkt.



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0