Helgen redan förbi

Har varit en lugn helg. Tompa och jag var på bio i fredags. Såg Fast and Furious. Många coola bilar, men inte så mycket mer. Hade iofs inte förväntat oss annat heller.

Lördagen spenderades för min del mest hemma hos mor och far där jag lånade symaskinen till mina nya gardiner. Hann med en promenad i skogen där också. Sedan bjöds det på middag :-). Tack för det!

Idag har jag varit på valpkurs och sedan tränat med Eddan. Dessutom var jag på Body Balance. Känns att det är bra att tänja ut den stela kroppen ibland. Särskilt sätesmusklerna som har en tendens att bli ömma på mig.

Känner mig jäkligt trött ikväll. Därför blir det god natt nu. Inte särskilt rolig läsning, jag vet, men har i alla fall visat att jag lever i.o.m. detta.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0