Korpen!

Ikväll har jag varit och träffat delar av laget för att betala avgiften och se vilka det är som ska vara med egentligen. Ungefär halva styrkan saknades, men de har jag koll på vilka de är. Kommer bli skoj! Vi har skrapat ihop folk så tillslut blev vi 16 stycken. Ev. blir vi två till. Det är bra att vi har några att ta av eftersom alla inte kommer kunna vara med alla gånger.


Imorgon åker mamma och pappa ner till huvudstaden och hälsar på lillebror och lillan (Markus och Emelie). Nova ska bo hos oss då. Det blir trevligt. Pappa, jag ska komma ihåg att släppa in (och ut) Molly. Oroa dig inte!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så taggad för korpen! :)

2009-04-28 @ 22:39:11
Postat av: Susanne

Hej! Nu är Nova nytvättad och redo för klippning. Ha en härlig Valborg! Kram

2009-04-28 @ 22:46:38

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0