Måndag

Inte så värst fantasifulla rubriker jag kommer med nu för tiden, men va fasen, får duga!
Idag har det varit lite stressigt på jobbet, och när jag sedan slutade blev det en del vims om var jag skulle äta middag. T skulle åka till Lule och jag trodde att han skulle käka något själv så när jag blev erbjuden att äta middag hos mor och far (OCH lillebror som kommit hem för påsklov) så tackade jag såklart ja. Men när jag kom hem för att packa träningskläder och sedan bli hämtad av pappa ( T skulle ha bilen) så hade min kära sambo snott ihop middagen. Där stod jag med pappa väntandes i hallen och Tompa som serverade middagen i köket.
Det blev bara för pappa att vända hemåt igen och jag fick sätta mig till bords. Mor fick hämta mig innan träningen istället.

Eddan fick följa med och ligga i bilen medans m och jag tränade, för efteråt blev det promenad med mor, far, kusin Sandra, hennes Hera, Nova och Eddan (såklart).
Mycket trevligt!


Börjar kännas som om borde gå till naprapaten igen. Kanske ordnar upp sig...jag är ju inte den snabbaste på att ta tag i sådana saker direkt.


Läste på Gottne IF´s hemsida där de värvat en ny storstjärna! Kolla in det själv här. Han heter visst Granberg i efternamn ;-). En vitsig liten jäkel. Jag råkar också veta att han är väldigt ettrig och envis. Det kan de nog ha nytta av i laget också.


Ska bli härligt i påsk att ha alla hemma. På långfredagen ska vi fixa middagen i lag. Jag, Josefin och pappa ska göra förrätt. Mamma, Tommy och Markus gör varmrätten och Emelie och Matti fixar efterrätten. Blir skoj!


Markus var mäkta imponerad över mammas och pappas viktnedgång. Tyckte inte att det var något kvar av mamma när han först såg henne och när pappa sedan kom hem sa han "jaha, å här kommer en till". Han var dock mest imponerad över mitt muskelspel ;-).

Förra sommaren tog han en massa kort på Nova och Eddie och nu har han rensat upp och fixat till lite. Tänkte ordna så att jag får de bilderna så ska ni få se på snygga flattisar!


Nu blir det i alla fall sängen för mig. Har gäspat hela dagen idag så det känns som att jag behöver sova lite.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe, ser han inte lite nervös ut på bilden? ;)

2009-04-07 @ 13:20:14

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0