Onsdag

Idag har det verkligen varit härligt ute! Jag blir så mycket piggare när väckaren ringer då man ser att solen redan skiner ute :-). Satt ute en stund på lunchen och det var så jäkla skönt att känna solen värma. Fick nog några fler fräknar skulle jag tro, och det gillar jag :-D.


Var nyss och kollade in en fin sida med bilder. Kände igen några filurer där och HÄR kan ni själva kika lite för att se om ni hittar igen några kändisar. Till många av bilderna är det samma duktiga fotograf som tog korten jag la upp på Eddan ;-).


Nu ska jag gå ner och byta om för snart kommer mamma och Bea förbi. Vi ska gå runt sjön innan mamma och jag ska på punch. Hoppas på ett tufft pass. Är dock lite irriterad på att jag alltid får så ont i halsen när jag anstränger mig. T.o.m. inomhus värker det när jag gjort något konditionskrävande. Grrr! Hade ont i halsen igår från träningen i måndags. Idag känns det bättre, men jag har en känsla av att jag kommer få ont i halsen ikväll igen.



Bild: stepin.nu


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0