Påsk

Jag vet inte riktigt vad som hänt med vädergudarna men hela veckan lovades det att vi skulle få såååå fint väder nu i helgen, men inte har det blivit så inte! Överallt men inte här. Iofs kom solen efter 13 idag men ikväll har det regnat. Hoppas, hoppas, hoppas på strålande väder imorgon. Sedan är ju påsklovet över.

I fredags hade vi en mycket trevlig kväll hemma hos mamma och pappa. Hela familjen var samlad och allas respektive var med. Lagade middag tillsammans och njöt av den och gott att dricka till. Sedan ordnade jag (och Tommy, men mest jag) en liten lagtävling. Har inte skrattat så mycket på länge :-D! Tack ska ni ha mina kära!

Tidigare på dagen var vi och tränade, mamma, pappa, jag, Mattias och Josefin. Kan säga att jag har haft en djävulsk träningsvärk i "vingarna". Ni vet, de här som sitter på sidan av revbenen, under armarna, och löper från undersidan av armen ner till midjan. Vaknade natten mot lördag av att jag hade så jäkla ont på ena sidan. Länge sedan jag hade sådan träningsvärk. Kan inte heller minnas att jag haft den i de musklerna tidigare. Betyder att jag måste träna dem mera ;-).


Ikväll har vi tagit det lugnt. Softat och sett på tv. Imorgon åker jag till mor och far för att äta frukost. Markus åker tillbaka till Sthlm vid 11 och jag tänkte hinna träffa honom innan dess. Blir ju ett tag tills nästa gång.
T har nog en heldagsdate med amazonen imorgon har jag en känsla av.

Nu kryper vi till kojs.


Kommentarer
Postat av: Brille

vilken anatomilektion... måste kolla om jag har några vingar =)

Det var väldugt trevligt att ses i lördags... dansa lite..

Vi kan väl boka in någon dag så vi kan dejta..nästa vecka?

kramelikram!!!

2009-04-14 @ 22:07:10

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0