Snart fredag

Om inte allt för länge är det sista jobbdagen för den här veckan. Känns skönt. Särskilt med tanke på att det lovas finväder i helgen - I like :-)!


Ikväll blev det Body Combat och efter det en ridtur med Britta + en liten promenad med Eddie. Har en känsla av att jag kommer sova tungt i natt. Tjejen som hade Combaten var jättebra! Det är så stor skillnad på hur instruktören är. Enligt mig ska de pusha på, men inte vara för skrikiga. Gärna sjunga med i låtarna och ge energi till gruppen. En dag då man inte är på topp kan man göra värsta bästa passet bara för att den som håller i det är så inspirerande.


Min lillebror Mattias fick en 5:a på sin senaste tenta - Grattis lillen! Hörde förresten att ni fått vår där uppe också. Jag som inte trodde att det blev det förrän i juli :-P.


Är så jävla dålig på att stretcha. Tycks inte ha tid med det. Om jag åtminstone skulle stretcha sätesmusklerna då, men icke! Skärpning på den fronten!


1. Tandborsten
2. Sängen

Kommentarer
Postat av: brille

stretchade du insida lår då??

2009-04-23 @ 23:28:24

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0