Weekend med mamma

I helgen var mor och jag iväg till Sundsvall på dansweekend. Bara hon och jag. Hotellet vi bodde på var så jäkla bra! Middag och fika ingick så vi behövde inte lägga ut pengar på mat. Det var nog tur för jag tror inte att varken mamma eller jag gjort av med så mycket pengar på shopping förut. Mamma fyndade massor på rean och t.o.m. jag hittade ett plagg på rean. Jag inhandlade även en svart skinnjacka. Har hela tiden tänkt att jag ville ha en brun och jag tycker nog fortfarande det, men en svart är mer gångbar känns det som. Dessutom var den bruna jag hittade inte tillräcklingt mörk.
Jag köpte en massa andra kläder också men jag orkar inte skriva vad det var.


Dansen då? Jo, det var Boogart och Shake som spelade och fredagkvällen var alldeles lagom. Inte för trångt men inte heller för få så att det inte fanns några att dansa med. Musiken var toppen. Boogarts egna låtar är alltid lika bra och Shake blir bara bättre och bättre!
Lördagen var super! Mycket människor så egentligen kanske det var lite för trångt, men som tjej drabbade det inte mig lika mycket som de stackars killarna som för och måste hålla koll på alla andra på dansgolvet. Lika bra musik (inte så konstigt då det var samma band som spelade) och ventilationen hade de verkligen fått igång. Svettigt blir det ju alltid men jag tycker att det fläktade på bra där inne.

Första natten då vi kom tillbaka till hotellet höll jag på att smälla av av hunger. Hade inte riktigt tänkt på att det inte skulle finnas något att äta då vi kom tillbaka. Var bara att bita ihop och gå och lägga sig.
Var lite smartare till lördagsnatten då jag och mamma tog frukt från frukosten och mamma var även in i matsalen på natten och nallade en banan (åt mig). Hade sett till att köpa en yoghurt också så den satt fint när man fått ta av sig skorna och sträcka på tårna.

En riktigt lyckad helg blev det! Tack mamma, det gör vi om!



Bjuder på en låt jag gillar:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Ja det gör jag gärna om....

2009-04-21 @ 20:59:54

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0