Helgen som gick

Har haft en härlig helg! I fredags kom <3:at. Vi åt middag och åkte sedan till Nanna och Henke och såg på Idol och åt godis. Lördagen spenderades till stor del på stan. Klev inte upp alltför tidigt och åt sedan frukost innan vi gick ner. Efter några timmar blev jag dödshungrig (och med det följer att jag  blir lite grinig och deppig), så vi gick hem och käkade.
Sedan blev det hockey hos Patriks morbror och jag hade även lovat mor och far skjuts till parken så jag åkte dit och fick mig lite kladdkaka innan jag lugnt och säkert körde dem till Parken.

Jag och P åkte sedan till hans föräldrar där vi stannade tills jag skulle skjutsa hem mamma och pappa.
Igår var en så skön söndag! Sov lagom länge (igen) och tog sedan det lungt och åt frukost i lugnan ro. Blev en tripp till Naturkompaniet och sen åkte vi vidare till mor och far där Patrik och pappa lagade mat medans mamma, jag och Nova gick på promenad.
Blev massage, tv-tittande och fika innan vi åkte hem.

Idag snöar det :-D - yaaaaaaayy! Blir nog kanske en vit jul i alla fall!

Ääääntligen har jag fått tag på bilderna från Rotsidan! Tack Patrik - efter många om och men!
Ni som inte varit där måste bara åka dit! Så fint, så fint! Vi var där i tidigt i höst.




Härliga färger



Fiiiiining :-)






 

 

 

 

 

 

Kärlek



Ser ni mönstret på stenen?!?



Det var jättestora vågor den dagen.


















Ditåt ska vi! Gick skogsvägen tillbaka.



Slutligen, min favoritbild:




Vet inte hur många kort vi tog. Det går liksom inte att låta bli när man är på ett så vackert ställe (med en sån goding).

Det får vara allt för idag!

Kommentarer
Postat av: brillan

Jättefina bilder....=)

nu ska jag sova.. haft full rulle idag.

ta hand om dig så ses vi snart.

Kram!

2009-12-15 @ 22:55:39
Postat av: Emelie

Fina bilder! Har aldrig varit där men har hört att det ska vara jättefint så jag vill dit. Men när jag var hemma i somras var det ju helt värdelöst väder så det blev aldrig av :(

2009-12-17 @ 03:20:14

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0