Tre avklarade

Har kommit på att bästa tiden att gå på stan för julklappsshopping är direkt efter jobbet kl. 17. Alla (nåja, de flesta) andra har då begett sig hemåt för middag. Jag är så jäkla smart :-D! En torsdagseftermiddag/kväll är det lugnt på stan. Än så länge iaf. Ju närmare jul vi kommer, desto mer packat kommer det vara på stan.
Jag köpte tre klappar idag, så nu är inte ALLA kvar att inhandla. Köpte även en kjol till mig själv. Tänkte att jag ska ha den på juldagen.







Jag hade sån tur att när Brille slutade jobbet, ville hon gå och äta lite :-). Så vi käkade på O´Learys. Är ju match ikväll så det var en massa folk där (mest karlar - surprise!!). Härligt att få spendera lite tid med min favoritvän!
TACK Britta :-D!

Jag fryyyyser! Hade tänkt ta mig en varm dusch och sedan lyssna på julmusik (vilket jag visserligen redan gör..) och göra julkort. Är så skoj! Men, som sagt, först duschen. Längtar tills jag får ta på mig dunsockarna och myskoftan efteråt.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0