Vinter - eller vad man ska kalla det

Igår när jag klev utanför dörren för att gå till jobbet hade det SNÖAT!! Inte så mycket, men det var iaf vitt. Tyvärr hade det också regnat efteråt, så jag kan säga som så att om jag haft skridskor på mig hade jag lättare tagit mig till jobbet. Jag struntade egentligen i att det var snorhalt. Jag var bara lycklig att det blivit vinter (åh nej, sådär ska man inte säga för då kommer det att tina bort och aldrig bli vitt igen).

De ringde mig från Step-In igår. Ville att jag skulle bli instruktör, men jag vet inte riktigt... Känns som skönt att inte behöva bry mig om annat än mig själv och mina egna intressen när jag planerar min fritid. Har ju precis slutat med hundklubben och det känns så skönt att få vara "fri". Jag ska bestämma mig innan fredag..

Fick pengar tillbaka för Eddie. Hade livförsäkring på honom och även om det inte gör mig gladare då det inte ger mig honom tillbaka så ska jag verkligen se till att använda pengarna till något jag har glädje av. Precis som han gav mig glädje! Saknar den evigt glade..

Nu ska jag försöka komma ikapp på Bonde söker fru. Har missat några veckor. Sedan blir det till att ta hand om tvätten jag hållit på med hela kvällen. Har städat också :-).
Nä, som sagt. Bonde och glögg och pepparkakisar ;-)....




Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0