Yrhönan nr. 1

Har mycket att göra på jobbet så jag tänkte bege mig iväg tidigare i morse. Alarmet ringde och jag snoozade två gånger och klev sedan upp. Gjorde morgonbestyren och när jag sedan kollade på klockan var den 10 i! Jäklar vad snabbt tiden gick. Hann inte äta frukost utan skyndade mig på med skor och jacka och traskade iväg.
På väg till jobbet lyssnade jag på radion och när det blev nyheter sa de att klockan var sju (7)! S J U ! ! ! Fattar ni?! Jag var på jobbet en timme för tidigt!! Iofs hade jag ju tänkt vara där lite tidigare, men inte en timma.
Kunde inte ta igen det på slutet av dagen för vi hade så stressigt att det får bli en annan dag :-). Den som spar, hon har!

Har varit på Aloe Vera-party hos mor ikväll. Jag var fikaansvarig ;-). Gick mycket bra!

Eftersom jag vaknade med nackspärr i morse hoppar jag träningen i morrn. Till förmån för min julkortstillverkning.


Från helgens teaterföreställning :-D

Längtar till fredag!

Kommentarer
Postat av: Kotten

Älskar dig!!! Puss på dig goding =)

2009-12-12 @ 00:52:50

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0