Återfunnen!

Fast jag hittade kameran hittade jag inga bilder på den. Åtminstone inte sedan i helgen. De är puts väck och nu när jag tänker på det stod det något om att kortet inte fungerade som det skulle när vi knäppte korten. Det gick ju att kolla på bilderna när vi tagit dem. Konstigt och tråkigt för vi var ute i blåsten på Myckelgensjösjön med Nova och Eddan. Skulle grilla korv, men när vi kom fram till vindskyddet och jag började packa upp så hittade jag inte tändstickorna. Hmm, var säker på att jag packat ner dem! När vi sedan kom hem visade det sig att jag plockat fram dem, men inte packat ner dem i väskan. Typiskt.

Dagen blev ändå lyckad då vi åkte till farmor och farfar och hälsade på efter promenaden. Alltid mysigt att komma dit. Det tycker Eddan och Nova också. Nova mest för att det bjuds på en MASSA godsaker och Eddan för att han kan vara ute precis som han vill.
Lördagkvällen spenderades på födelsedagsfest. Malin fyllde 27. Grattis grattis! Kvällen avslutades på O´Learys.

Söndagen var inte tipp-topp för min del. Skallebank utav bara tusan. Men, det är ju inte så ofta så det kanske man får stå ut med.

Även om jag inte kan bjuda på några bilder från helgen så kommer här några från lite olika tidigare tillfällen.


Nicklas och Hanna på N´s födelsedag
Nicklas och Hanna på N´s födelsedag. Lägg märke till den fina Günther-muschen!


Tompa
Tommy samma dag.




T fixar frillan för kvällens 30-årsfest. Lördagen efter att Nicklas fyllt år.



Klar för kvällens upptåg!



Å det är jag med! Även om jag bytte kläder (en gång till..) innan vi åkte.



Här har vi en trött en.



En sötis som behöver en klippning.



Nova och Eddan i snön -härligt! Vi tre var ute hos mor och far och lekte lite.



Eddie, A.K.A. snömonstret.



Mor och son leker.



Sötbobban.



Ser ut som en riktigt galning...



På 75-års kalas


Det får vara nog för idag. Hör en liten irriterad röst från sovrummet som frågar om jag inte ska gå och lägga mig snart.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog syns det att Tommy är lillebror..... mustachmässigt iaf.



;)

2009-03-01 @ 01:06:10

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0