Lugnt och skönt

I morse när jag vaknade var det första jag tänkte: "Gud vad skönt att det inte är något särskilt ikväll. Bara ta det lugnt".
Kändes så skönt att det inte var något jag behövde ha bråttom till.
Efter jobbet hämtade jag en lampa som vi fick i julklapp men som inte hann komma hem tills dess. Snacka om att det tog tid då den inte kom hem förrän denna vecka! Sedan har jag bara tagit det lugnt, fixat lampan, gullat med Eddie och lagat mat. Nu kikar jag på Top Model.

Festen i lördags var skoj! Massor av roliga och trevliga människor, god mat och dryck. Känner ändå att jag inte är så mycket för de där "drickar-festerna".Några timmar räcker för mig och sedan är jag nöjd. Som jag sagt tidigare, jag är som en gammal kärring. Man måste ändå få vara den man vill vara och tycka som man tycker utan att någon har åsikter om det eftersom det handlar om mig själv.

Trist att T inte är hemma. Han är och grejar ikväll. Det är E och jag för hela slanten! Jag tror tyvärr inte att E tycker att det är så positivt ikväll för han ska få sig en klippning. Jag tog mig i kragen igår och badade honom så nu luktar han så härligt och är så mjuk och go´. Mmmm!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0