Sträckning?

Har känt de sista dagarna att det känns lite konstigt i ena låret. Måste vara efter förra punch-passet. Känns ungefär som en sträckning i en muskel man knappt kommer åt, för den sitter "inuti" låret. Har värmt upp inför dagens pass med en rask promenad med moster. Hoppas på att det försvinner om jag kör skiten ur mig ikväll ;-).

Så, gårdagens trevliga överraskning var att jag fick löneförhöjning -utan att ens be om det! Det är schysst. Har nu gått över från att vara provanställd till tillsvidareanställd. Känns super! Känns också bra att vi har mycket att göra (fortfarande).


Den gångna helgens bästa uttalande måste bara redovisas här. Jag och T´s bror Nicklas (födelsedagsbarnet) buggade och det gick rätt hårt till, kan jag säga. Han var inte direkt mild i förningen och snabbt skulle det gå! Jag gjorde mitt allra bästa för att hänga med i svängarna och då säger han:

-Du märker att jag hela tiden är steget före va´?!


Jag skrattade och frågade om det är så man säger nu för tiden när man inte håller takten, för det gjorde han verkligen inte! :-D




Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0