Barret det bara öser ner...

Skit, skit skit! Jag som ville ha kvar granen tills min familj varit här på middag. De kommer ikväll och iofs är granen kvar men jag tror dess själ lämnat oss :-S.
Från början barrade den nästan ingenting, men så plötsligt bara rasade det :-(. När Eddan går förbi med sin evigt viftande svans ligger det en hög med barr på golvet efter han passerat. Man kan säga att man ser i vilken höjd han har sin svans. De grenarna är nästan helt nakna.
Nåja, dessa i-landsproblem. Jag överlever nog ;-).

Snart ska jag åka och handla. T jobbar och jag tänkte passa på att inta affären innan det blir så mycket folk...jag vet inte om jag redan missat den tiden.
Känns inte som att jag har så mycket mer att komma med idag.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0