Brrrrr

I morse klev jag upp 07.45, åt frukost, rastade vovven och åkte till Brille och red. En verkligt fin dag med sol och gnistrande snö. Var dock lite väl kallt. -20 är inte snällt mot tossingarna när man rider!
Jag kände mig krasslig när jag vaknade så jag är inte så säker på att det var en bra idé att gå ut i kylan och frysa om fötterna :-S.
Satt mest i näsan när jag vaknade men nu känns det i halsen med. Jag som verkligen ville gå på punchen på onsdag! Det kanske försvunnit då, HOPPAS!

Igår var min family här på middag. Mysigt! Idag ska vi till mor och far på middag och även farmor och farfar kommer :-D!
Iaf skulle de komma om de inte hade kallare än -35, så jag hoppas att de inte har så förfärligt kallt där uppe.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0