Halvlat

I morse när jag var ute med Eddan höll solen på att gå upp och det såg ut att bli en strålande dag. Den blev väl inte dålig, men jag blev så lat nu när jag såg att solen inte kommer fram genom molnen. Har mest lust att ligga inne och kika på Grey´s Anatomy.
MEN, har man voff så har man :-)! Ut ska vi. Ska bara ladda lite först.


Vad gillar ni min hårfärg? Har iofs haft den sedan november, men är lite seg
med uppdateringar vad gäller kort..


Julafton. Fin dukning va?! Den har svägerskan fixat.

Lilleman och svärfar Eddan och svärfar

T´s syster, mormor och morfar

Tomten på juldagen

Vickan på juldagen

Jag på juldagen

Eddan vilar efter allt ståhej

Farmor och farfar på besök hos mor och far


Till sist en bild på ett par av mina brillor. Har inte haft tillfälle att visa dem. Vad tycks?
Detta var innan jag blev brunett, som synes.



Det var mitt lilla bidrag för dagen. Nu skiner solen äntligen ute och jag och E ska bege oss ut på Hornön för en härlig prommis.

Kommentarer
Postat av: Malla

Vilka fina bilder Erika! Och ja, du är SKIT snygg i bruna hår. Om mäjligt snyggare än blond...hihi.

Allt bra annars???

KRAM KRAM

2009-01-13 @ 00:19:59
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Alina

Nattinatti! :)

2009-01-13 @ 00:25:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0