Härliga helg

Igår hade vi min kusin med karl här på middag. Det var mycket trevligt! Vi såg på Let´s dance, åt god mat och spelade spel. Eftersom vi druckit alkoholhaltiga drycker så sov de över i stället för att fixa skjuts. I morse när T åkte iväg och jobbade fick jag alltså sällskap till frukostbordet :-).
Sedan blev det lite slappande i soffan innan de åkte hem och Eddan och jag begav oss ut på en skogspromenad. Så jäkla skönt att det inte är -23 grader ute längre. Det är lite väl kyligt för min smak! Igår när det var just så kallt var E och jag ute och man blev alldeles öm i ansiktet. Sedan när man kommit in hettar det som tusan..för att inte tala om efter man duschat! Röd som en tomat blir man också.
Nä, då är det desto bättre när det är ca -5 och strålade sol :-). Men man får ju inte välja...

Nu är det seriös slappning som väntar - Grey´s Anatomy. T joxar på med amazonen och E ligger nere och sover. Vad passar då bättre än soffan?

Lyssnar nu på den här låten medans jag smaskar på rostade och saltade solrosfrön.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0