Hur mycket snor kan det finnas i en människa?

Till slut måste det väl ta slut? Jag har snytit mig så hårt idag att jag nästan inte hör något längre. Det har slagit lock i öronen och det verkar aldrig försvinna.

Ikväll har jag och Eddan varit på prommis med kusin S och Hera. Vilken liten räzerhund hon blivit :-)! Snabb som en iller. Alldeles lagom ute nu. Nysnö och -5 grader. E käkar så mycket snö han kan och tyvärr fastnar det också mellan trampdynorna på honom.

Imorgon är det fredag och det känns skönt. Perfekt med en kort arbetsvecka efter ledigheten.
Japp. Det var ungefär allt jag hade att komma med idag. Vet inte vad som hänt med min hjärna (förutom att korsdraget som normalt brukar dra igenom skallen inte funkar som det ska idag) på sistone. Inga djupare tankar verkar finnas där direkt.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0