I morgonrocken på kvällskvisten

Inte civiliserat klädd för fem öre! Så ska det vara ibland. Sitter och plitar efter en välbehövlig dusch. Har varit på punch out och slagits så duschen var verkligen på sin plats. Det är så skönt när man känner att man gjort nåt, att man blivit trött. Då känner jag mig duktig!
Det känns inte lika inspirerande varje gång man ska åka och träna, men efteråt känns det alltid lika bra.

Onsdagar är sköna dagar för då hinner jag både äta OCH gå med Eddan innan jag tränar. Skönt att göra bort promenaden innan man kört slut på sig. Fast å andra sidan kan det vara ganska skönt att varva ner med en promenad ibland.

Jag har verkligen världens bästa vän :-). Lille svarten sitter och trycker här bredvid och är så mysig. Jag undrar just vad han tänker på? Att han också har världens bästa kompis hoppas jag ;-).

Imorgon ska jag ut och äta med styrelsen. Blir trevligt! Jag tycker veckorna går så jäkla fort och kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon..och sen är det fredag, och sen är det lördag...och vips så är det en ny vecka igen! Jag är rädd att livet bara susar förbi en när det känns som att man inte har någon kontroll på dagarna. Då de läggs till varandra och blir till veckor, månader och år. Snart vaknar man upp och är gammal och grå. Inte för att det behöver vara tråkigt. Det är säkert också bra med en massa barnbarn och lediga dagar då man kan resa och göra vad man vill. Nåja, inom de ekonomiska gränserna. Hoppas bara att man får vara pigg och kry.

Hur i allsin dar kom jag så långt?? Tänk er då när jag "bara" tänker och inte skriver också :-p.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0