Lööördag!

Igårkväll var vi och hjälpte till att fixa inför festen för 30-åringen ikväll. Undrar just hur många ballonger vi blåste upp? Upptäckte i alla fall att jag blivit så mycket bättre på det än vad jag var när jag var yngre. Inte en så viktig talang, men i alla fall...
Lokalen som är hyrd var lite av en besvikelse. Var inte städat särskilt bra när vi kom, en massa disk som inte var diskad, porslin och glas som fanns i skåpen var "halv-rena" och skåpet till musikanläggningen hade de inte låst upp trots att de lovat det. Nåja, med Hannas blommor, en massa ballonger, servetter, ljus och dessutom trevliga människor blir det super! Får dock se hur morgondagen ser ut...förra söndagen var rätt slapp och vi gjorde inte många knop.

Har ni lyssnat på John ME´s låt? På P3 Guldgalan gjorde han och Amanda Jenssen en duett av den. Jag bara njöt. Tycker att den är super! För den som missat den finns den att lyssna på här (detta är duetten med Amanda Jenssen).

Nu blir det en skogsprommis för mig och Lillen. T jobbar och funderade på att besöka rallyt, som pågår här i kommunen, en snabbis efter jobbet. Jag är inte säker på att han kommer hinna det men vi får se hur han gör. Jag VET iaf att jag inte skulle hinna bli klar till kalaset om jag följde med på rallyt.

Nu --> prommis
Sen --> fixa för fest


Kommentarer
Postat av: n

2009-02-01 @ 15:56:35
Postat av: Nilla

Det där med Eddie var/är ganska lustigt. Har aldrig hört en hund heta det.



Hoppas det gick bra igår även om det var en massa strul hit och dit på dagen.



Kram

2009-02-01 @ 15:59:15
URL: http://vochm.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0