New shoes

Igår inhandlade jag nya träningsskor. Har tidigare haft samma att träna i som jag har när jag promenerar och det är inte alltid så praktiskt. Dessutom suger skorna fast i golvet så mycket när jag ska sparka på punchen och då går det liksom inte att "komma runt" och få till rätt träff.
Skorna jag köpte var så jäkla sköna och lätta! Får se om de är lika bra som de verkar då de ska testas i morgon.

Helgen har flutit på i lagom takt. I fredags var vi på relaxen och bastade lite och igår var vi hos Malin och Johan och drack vin och umgicks innan vi drog vidare ut på krogen.
Det var trevligt, men ibland känner jag mig verkligen som en gammal tant. Visst tycker jag att det är gott att dricka ett glas vin ibland, men jag är glad om jag slipper gå ut. Krogen är inte mitt favorittillhåll. Nåja, snart måste man väl kunna skylla på att man är för gammal ;-)?!?
Jag sitter hellre hemma hos någon och pratar och har det mysigt än att umgås med en massa människor man inte känner som inte går att prata med av div. olika anledningar.
Ni får tycka att jag är tråkig, men så är det!

Verkar som att lilleman vill gå ut innan vi säger god natt.
Mot en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag håller starkt med om att det är mycket trevligare att sitta "hemma" med ett glas vin och vänner än att ta sig en tur på puben. Ha en fin kväll. Kram

2009-01-26 @ 22:45:37
URL: http://vochm.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0