Sugen på valp?

Jag blir så sugen på en till vovve när jag ser de kombinationer som planeras. Alla tre kullarna är verkligen intressanta! Den sista av dem är dessutom med Eddies syster. Men, det är inte något som är aktuellt för mig. Just nu räcker det med en virvelvind. Han blir nog heller aldrig vuxen och fler än en "valp" i taget vill jag inte ha ;-).

Middagen var trevlig, men vi åt på O´Learys och det var match ikväll så det var inte låg ljudnivå där -om man säger så. Alldeles för mycket mat fick man också. Orkade bara hälften. Det är ju trots allt bättre när det är för mycket mat, än för lite.
Så nu är jag proppmätt men skulle kunna tänka mig lite choklad. Tur att vi inte har någon sådan hemma!

Kommentarer
Postat av: Malla

Tack för att du sa till om min seeega blogg. Inte alls kul att folk inte pallar gå in och läsa bara för att det går så segt, ska kolla upp det. =)

Allrs då? Allt bra???



KRAM KRAM

2009-01-23 @ 09:22:15
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0