Tredje gången på två veckor

Har varit på Tupperwareparty ikväll. I söndags var jag på ljusparty och förra tisdagen var jag på ännu ett tupperwareparty. Blir en del pengar man gör av med..men det är verkligen bra saker. Har inte haft några bra, rejäla förvaringslådor och dyl. förut. Har liksom inte prioriterat sådant.
Det är mycket man inte prioriterar när man pluggar för att man inte har ekonomi till att köpa vad som helst. Inte för att jag kan köpa vad jag vill nu heller, men det är stor skillnad från när man pluggar.

Nova löper och partyt var hos mamma så när jag kom hem blev Eddan helt upp i varv eftersom han tyckte att jag luktade så gott av Nova. Nästan lite läskigt hur bra luktsinne de har!

Nu tror jag bestämt att det blir till att borsta gaddarna och hoppa i säng sedan.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0