Trött och träningsvärk

I tisdags hade jag träningsvärk i magen och det gick inte över efter onsdagspuchen. Skönt att känna att det tar! Har känningar i ena höften också, hoppas att det också är träningsvärk och inte snedvridningen jag haft problem med tidigare. Får vänta och se..

Idag känner jag mig så trött. Trött, trött, trött. Vi har lagt oss sent alla kvällar den här veckan och det gillar inte mitt lilla huvud. Sitter och gäspar på dagarna och då blir man så snuvig.
Bara klagomål här ikväll.

Får ta något roligare. Idag fyller T¨s bror Nicklas 30 år, GRATTIS, GRATTIS! Har varit där ikväll och firat honom lite, men på lördag blir det 30-årsfest! Blir trevligt.

Hittade så söta klädhängare idag. Kanske nåt för de med små?



Idag fick jag brev från CSN att det var dags att börja betala tillbaka min studieskuld. Så jäkla krångligt bara att de skickar ut fyra inbetalningskort på en gång. Dessa fyra är utspridda på hela året. Den första ska vara betald den 27/2 och den sista den 30/11. Snacka om att det är lätt att glömma bort att betala.
Har inte lika stor koll i min kalender nu som förr och att lägga in det i mobilen går heller inte eftersom jag inte kommer ha samma mobil hela året. Jag har ju lyckats ha sönder min nya mobil :-(.
Tappade ner den rakt på skenan som skjutdörren till garderoben löper på. Så klart landade den på displayen och den blev helt svart, sånär som på ett blått streck. Jäkla skit!

Nu ska jag betala räkningar. Hoppas ni har roligare saker för er!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0