Lördag

Vaknade 8.30, var ut med Lillen, åt frulle, startade en tvättmaskin och klädde sedan på mig för en promenad. Solen började lysa på riktigt när vi kom ut och det blev sådär härligt :-). Tog skoterspåret på sjön som bar riktigt bra - till en början. När vi hunnit en bra bit blev det tyngre eftersom det inte längre gick att gå PÅ snön. Vi knatade på ändå, men när det började bli vatten under den översta snön vek vi av mot land.
Gick i skogen i stället och träffade på en busig Aussie.

När jag kom hem från prommisen hann jag precis bara ta av mig skorna så ringde Britta och frågade om jag ville följa med och rida.
Bytte om litegrann och sen iväg igen. Tyvärr fick vi inte in busfröet Garpúr så det blev bara en häst. Vi turades om att rida och tränade Svarten på lite olika saker. Bl.a. skänkelvikning. Det ser så sött ut när man står på marken och ser en sådan stor bjässe vika av åt sidan för att han känner signaler från den som sitter på. Det är faschinerande med djur!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0