Söndag

Idag har vi varit ute på skogspromenad. Alla tre, Tommy, Eddie och jag. Solen gjorde faktiskt riktigt tappra försök att ta sig igenom molnen ibland.


Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att sedan åka till mor och far. I kväll blir det dans på Parken. Känns lite annorlunda med söndagsdans men det är till ett modernare band så jag hoppas att Öviksborna (och de som är bosatta i närliggande städer) tar chansen nu när det verkar som att Folkets Park här vill försöka satsa lite.
Har varit irriterad på att de tar hit samma band hela tiden då det lockar samma publik -som är lite väl mogen. Man måste ju satsa på de yngre också, det är ju de som kommer dansa i framtiden.
Så, med det sagt ser jag fram emot dans till Date ikväll. Var faktiskt inte så länge sedan jag var iväg och dansade nu, förra fredagen åkte mor och jag och dansade till Zlips på Ersboda. Mycket trevligt!


Nu, dusch.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0