Uppdatering

Har varit dålig på att sitta vid datorn den senaste tiden. Haft fullt upp med annat. Uppdateringen blir inte så lång nu, måste snart traska iväg till jobbet.
Eddie har turen att få följa med pappa och Nova till farmor och farfar idag. Önskar att jag också kunde följa med.

Solen skiner ute och det verkar bli härligt. Något kallt (-12,5), men det brukar ju bli varmare under dagen.
Tommy åkte till Lule på kurs i morse och stannar tills imorgon så jag är utan bil. Efter jobbet idag hämtar mor eller far mig för att äta middag och gå prommis hos dem. Sedan blir det punch out för mig och mor.

För två helger sedan var vi till Borgafjäll på en härlig mini-semester med T´s familj. Ska lägga upp lite bilder sedan, för några finns det, även om jag glömde kameran de bästa dagarna. Typiskt mig.

Har förresten varit till frissan. Blev ingen större skillnad, förutom att jag är ljusare. Som vanligt är det ingen som märker något när jag klippt mig. Men, det kan ju vara en bra sak också.


Vill önska er en härlig dag!


P.S. Ta hand om varandra! Drömde en otrevlig dröm i natt som verkade vilja påminna mig om det. Nu påminner jag er! D.S.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0