Gör som idag och håll er inne!

Kom nyss in från den andra promenaden för dagen. Svärmor kom förbi efter jobbet så då hängde Eddie och jag med på en prommis runt sjön. Eddan är med på allt, men han var inte lika alert nu efter vår skogspromenad tidigare idag.

Det finns en jäkligt stor fördel med att det inte är så roligt väder (idag har det snöat och blåst här) och det är att det inte är lika många entusiaster ute. Det är så skönt att få vara själv i skogen. Är bara jobbigt med en massa människor som aldrig sticker ut huvudet genom dörren FÖRUTOM när det fint väder och solen skiner. Då blir jag bara irriterad, kan de inte hålla sig inne då också så vi som alltid, oavsett väder, tar oss ut får njuta i fred?

Märks kanske att jag är på lite dåligt humör idag? Blir less på att det inte händer något ibland. Nåja, man kan ju inte alltid vara glad (nu skulle T ha gapskrattat, för jag är INTE alltid glad) :-P.


Tommy mekar med Amazonen och E och jag har huset för oss själva. Lillen njuter av en tupplur men för mig blir det lavabrödsbakning och some music :-).

Någon som har nåt bra låttips förresten?? ALLTID VÄLKOMMET! Jag lyssnar på det mesta, gillar när det är lite varierat utbud på spellistan. Så, Bring It On!




Hade tänkt bjuda på en riktigt glad låt, men det blev denna. Jag älskar Frida Öhrns röst!

Kommentarer
Postat av: Emelie

På tal om musik, har du spotify? Om inte, så be Markus att skicka en invite! :)

2009-03-29 @ 20:11:16

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0