Andra matchen spelad

Hehehe...hrmm, andra matchens resultat blev 8-2 - till motståndarlaget. Positivt var iaf att vi gjorde två mål varav ett av mig. Kände mig mer som en yrhöna idag än förra matchen. Känns också att jag inte hinner äta något innan. Dessutom brukar jag äta en frukt vid halv tre på jobbet, men jag hade glömt den hemma idag så jag fick klara mig på lunchen. Nåja, nästa match på måndag men jag vet inte om jag hinner vara med då Eddan och jag har kursavslutning på viltspårskursen. Hoppas, hoppas att jag hinner båda!

Innan jag åkte iväg på matchen idag sa jag till T att jag inte tog med mobil eller nyckel. Han svarade att han hade hört. När jag sedan kom hem från matchen var inte T hemma och dörren var låst. Jag stod utanför och hade en vovve som ville ut på andra sidan dörren. Inte kunde jag ringa heller eftersom jag lämnat mobilen hemma - d.v.s. inlåst.
Jag väntade en stund och sedan beslöt jag mig för att gå till grannarna för att låna telefonen. Ingen hemma :-(. Väntade lite till...
Gick till grannarna på andra sidan och bad att få låna telefonen. Bara tur att T svarade då han inte brukar göra det när ett okänt nummer ringer på kvällstid. Han var några antal mil bort så jag fick lov att vänta lite till. Passade på att kratta tomten lite.
När T sedan kom hem var det bara att laga middag, äta och sedan åka iväg och spåra med E.
Nu har han VERKLIGEN fattat vad det är som förväntas av honom - spåra, spåra, spåra...fram till klöven! Gick så himla fort idag. Lite för fort. Min lilla räservovve!

Ni är T lite besviken för att vi missat Eurovision. Kikar på snabbreprisen och det var inte mycket som var något att lyssna på. Iofs brukar snabbrepriserna inte alltid vara rättvisa.

Imorgon är det FREEEEDAG :-D! Ska bli härligt med helg. Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0