Inte hunnit med

Veckan har varit späckad av aktiviteter så jag har varken hunnit eller orkat uppdatera.
I måndags hade vi styrelsemöte med SSRK. Blev (som vanligt) en lång kväll. Var trött som tusan innan mötet var slut. I tisdags hade vi uppstart av viltspårskursen. Hade teori på studiefrämjandet. I onsdags hann jag med att träna och igår var det viltspårskurs igen. Denna gången med hund. Eddan var så duktig! Klarade spåret vi la galant :-). Duktig kille! Nu blir det till att träna. På söndag ska jag och Magdalena, en annan kursdeltagare, lägga spår för att några timmar senare gå dem. Spännande!

Ikväll är det säsongsavslutning på Ersboda och Shake spelar. För min del blir det ingen dans, utan jag ska leka frisör :-). Har lovat (i ett svagt ögonblick) att klippa T OCH göra slingor...får se hur slutresultatet blir.

Imorgon blir det avslutning på valpkursen och en härlig skogsprommis med grabbarna! Sedan ska vi grilla -mums! Hoppas bara på lika nice väder som det varit idag.

Jag har tvingat T att börja läsa Marley och jag. Det verkar som att han tycker att den är bra! Jag har då aldrig skrattat så mycket som när jag läste den. (Sandra du ska få tillbaka den när T läst ut den, lovar!!). Jag vet inte om jag vågar se filmen för jag är så rädd att förstöra boken... Får se hur det blir med det.


Hörrni, guuuuuuud vad skönt med helg! Har varit en tuff vecka då bossens sambo legat på sjukhus och något vid namn Allmän förvirring belägrat sig i hans huvud.

Nu tror jag att jag ska ut och kratta lite. Kramar till alla!

P.S. På måndag har vi vår första korpenmatch. KUUUUUL! D.S.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till på matchen! MEN matchen betyder att Du missar punch out!!?

2009-05-08 @ 19:05:11
Postat av: Emelie

Första matchen! wow, lycka till! jag tror jag ska ta med mig markus ut och leka lite med bollen imorrn, så man inte är allt för efter er andra när man kommer hem!

2009-05-09 @ 21:52:14

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0