Kockan

Skönt att inte vakna av att väckaren ringde i morse. Klev upp, åt frukost, gick upp till Bergsjön med Eddan så att han fick bada. När jag kom hem från prommisen bytte jag bara om och åkte till klubbens retrieverträningshelg (puh, långt ord) som började idag. Fick kökstjänst och vi hann med mycket ska jag säga!
Middagen skulle ätas kl. 19 men det blev inte förrän efter kl. 20 och då hade min hungerskänsla redan försvunnit. Lagom trött åkte jag hem efter att vi städat undan och förberett lite för morgondagen.

Imorrn ska jag upp och jobba (på mitt vanliga jobb) och sedan får vi se vad som händer. Vet inte hur länge vi ska jobba heller... T ska äta middag med Mässfolket (är ÖrnExpo i helgen) på kvällen och jag och E drar nog hem till mor och far på grillning. Var såå sugen på att åka iväg och dansa men det blir tufft att köra själv. Är över 20 mil enkelväg så det får helt enkelt vänta. Passade så bra bara att T inte skulle vara hemma imorrn. Nåja, laddar för nästa helgs dans.




Jag och min bästa kompis




Snygg bild på mig och muppen Mattias :-p


     

Inte alltid lätt att få en bra bild tillsammans med en slickepott :-)!

Nu är det god natt för lilla Erika. Natti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir kyckling.... Vi ses!

2009-05-22 @ 01:08:59

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0