Soliga söndag

Ååå, vilken härlig dag det varit! Klev upp vid åtta för att åka iväg och vara funktionär på Working Test. Som den yra höna man är så körde jag så klart till stället vi höll till på ifjol, men när jag kom dit var det helt öde. Förbryllad kollade jag på klockan, och såg att jag t.o.m. var lite sen så att det var folktomt berodde inte på att jag var för tidig. Plötsligt slog det mig att vi skulle hålla till på Jäbo. Jäklar! Var bara till att åka in mot stan igen. Vädret har varit så härligt idag, inget direkt straff att behöva vara ute.

Eddan, T och jag har varit och gått runt Bergsjön och sedan har jag solat på altanen. Slumrade till och vaknade av att en lagkompis från Korpen ringde. Nu tror jag bestämt att vi måste kolla upp vad det blir till middag idag. Börjar känna mig lite hungrig och vi har inte planerat vad vi ska käka. Hoppas på nåt gott -så klart!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0