Tisdag

Har varit en lugn kväll. T och jag har bakat snickersrutor (om man kan kalla det att baka?). Smakade dem för ett tag sedan och de var goda, men man kan väl säga som så att det känns att de inte är kalorisnåla direkt.
Har handlat för middag resten av veckan idag också.

Igår blev det vinst - äntligen! Vann med 2-1. Hade dock en massa målchanser som vi inte satte, men det är ju målen som räknas så.. Gjorde ett mål, men jag gjorde ingen jätteinsats i laget. Har ont i en fot sedan förra matchen och ett lår krånglar :-(.
Vi var så många igår också så man fick inte spela så mycket eftersom alla så klart vill spela. Inte så konstigt. Men nu har man likom vant sig vid att få spela hela matcherna och igår skulle man byta precis när man kommit in i matchen och blivit varm. Nåja, det är ju bra att vi har avbytare iaf. Nästa match är på måndag. Ser fram emot det redan.

Imorgon hade jag och mamma tänkt gå på Punch, men det är inget pass eftersom de stänger tidigare då det är helgdag på torsdag :-(. Helgdag är ju skönt, men att det inte är någon punch är botten! Tror jag ska springa Hägglundsjoggen ist. Om min fot hänger med på det.




Tycker denna tjej har så söt röst. Låten är kanske liite mesig, men den är ändå riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0