Måndagkväll

Borde gå och lägga mig. Var trött i morse. Det är ju såååå trist väder ute att man inte får någon hjälp att bli piggare därifrån, inte. Bara regn å regn. Hade varit mysigt om den lilla snön som kom under hockeymatchen i lördags fått ligga kvar. Och att det sedan kunde komma snö i stället för regn. Men, jag har sagt det förut och jag säger det igen - det blir inte alltid som man tänkt sig!
På tal om hockey - vilken match! Så härlig stämning i Arenan i lördags. Det är mäktigt när alla 7600 personer står upp och visslar, skriker, applåderar och hyllar våra stjärnor! Gåshud!

Ikväll blev det combat och sedan 4 km på löpbandet. Kan säga att det känns att jag inte sprungit "på riktigt" på ett halvår. Kändes hyfsat idag iaf. Inget halsont efter löpningen och på combaten kändes det toppen :-)!
Imorgon blir det punch och body balance.
TACK mamma för att du är en sån härlig träningskompis :-D!

Har börjat göra julkort. Det är ju så roligt! Jag har dock en tendens att fastna framför datorn när jag har en ledig stund. Beror till stooor del på att Patrik också har en dator :-P.

Förresten, Nyåkers pepparkakor och mjölk - mums.
Pappa, du och jag har blivit anklagade för att vara pepparkakomaner - vilket härligt ord :-)! Det kanske bara är så att vi inte är tillräckligt snälla och tar vårt ansvar. För ni har väl hört att man blir snäll av pepparkakor?!




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för musik-tipsen :) Vi verkar ju ha samma musiksmak du o jag så det passade mig perfa :) Och visst är det gott med pepparkakor! Helst med ädelost, mmmmm!!! Kramar

2009-11-30 @ 23:38:26
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: pappa

Man kan alltid bli snällare! :)

2009-12-01 @ 17:19:19
Postat av: pappa

Man kan alltid bli snällare!

KRAM

2009-12-01 @ 17:47:29
Postat av: mamma

Tack själv! Men hur ska det gå om Du ska vara instruktör?!

Tur att man får slå på instruktören också! :)

Tack för i kväll!

KRAM

2009-12-01 @ 21:27:00

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0