Underbaring!



Jag tror vi tänker ganska lika.
Du heter Patrik, och jag Erika.
Vi gillar när det händer saker och har svårt att sitta still.
Skojar med varandra och busar lite till.
Jag har så otroligt roligt när jag är med dig,
dansa, hoppa, tävla och studsa, det är vår grej.
Pussas, kramas och mysa,
du viskar i mitt öra och får mig att rysa.
Mitt hjärta, du är helt underbar.
Snäll, go, omtänksam och rar.
Att du sen är en ren ögonfröjd
är inte nåt som gör mig mindre nöjd!
Allra bäst är ändå att du och jag är VI.
Bara så du vet är det så det ska förbli.

KÄR I DIG!





Kommentarer
Postat av: Malla

Men åhhh vad gulligt!!!

De kärlek de!

Kram!

2009-10-20 @ 13:36:08
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Emma

Va söta ni ä =)!!Fint diktat me,är så glad för din skull att du hittat kärleken i ditt liv..Kraaam på dig

2009-10-20 @ 20:49:11
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad gulligt! :)

2009-10-20 @ 22:25:17

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0