Bild-tisdag

Laddade över blider från mobilen. Tänkte bjuda på några.


Mamsen å pappsen :-). Snygga va?!!


Jag å Mackan i somras


Markus vinst


Å min vinst. Jag vann faktiskt först! Helt otroligt att jag vann överhuvudtaget.
Vinner aldrig annars.


Jag, pappa och mamma på Dansbandsveckan i Gräsmyr.


Spexar-kotten :-P


Från en kvällsprommis med mor, Nova, far och EDDIE.


Samma kväll, slussen i Hörnett.


Norrfällsviken


Eddan å jag åker buss <3


Från en av Eddans å mina prommisar


Två badmonster


Mamma, Markus och pappa. Paus i promenaden för hundbad.


Eddie njuter


Nova å Mackan på väg till blåbärsskogen. Tror dock att Markus missuppfattat
vad man har hinken till.


Nova älskar blåbär. Hon "plockade" själv hela tiden vi var i skogen.
Tänk om man kunde lära henne att plocka i hink.


Mackan och blåbären.


Patrik och hans syster Anna


Blev en del hallon i sommar också :-)

Nä, nu måste jag gå till jobbet. Ha en underbar dag allihopa!
Kram på er!




Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0