Helgens bravader

Så nice helg hade jag! Lördagen tillbringade vi till stor del i skogen vid Bergsjön, där vi gjorde varma mackor i smörgåsjärn på elden - gött!! Blev även banan med choklad :-).
Kändes konstigt och tråkigt att inte Eddan var med. Han och jag har gått där så himla många gånger. Just där trivdes han extra bra. Vatten att bada i och oändligt mycket skog att springa i. Han hade verkligen aptit på livet han. Jag tror man ska tänka på det och ta efter. Han levde i nuet och var oerhört lycklig, gjorde det han tyckte om och njöt fullt ut av det! Vi människor är bra dumma ibland. Tänk hund i stället!!

Nåja, det var ju lördagen jag skulle skriva om.. Efter vår skogsutflykt blev det uppfräschning och sedan middag på Public med Britta och Magnus. Så trevligt såå!

I söndags fick vi sällskap till frukosten av Sandra från Skellefte. Bar sedan iväg till P´s föräldrar och sedan till UH för en kopp kaffe innan Maria skulle åka söderut igen.
Sedan blev det glass och varm choklad med grädde till Ensam mamma söker.

Sammanfattningsvis var det verkligen en toppenhelg :-D!

Helgen som kommer blir det Hudikmaran - lääängtar!

Nu - sova. Var så trött i morse och dessutom börjar det bli stressigt på jobbet igen. Kommer nog vara så fram till jul nu. Fattar inte varför folk kommer på att de ska vara snygga i munnen till jul :-S. Desstom borde de ju inte ha lika mycket pengar att fixa till gaddarna med när det är så nära jul. Men vad vet jag, jag är bara en vanlig simpel tandtekniker :-P.

Hur var det nu då? Sova? Svar: ja!

Kommentarer
Postat av: Kotten

Du är underbar gumman min! <3

2009-10-20 @ 22:49:05

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0