Inge fräsch

Hela dagen har det känts som att jag haft bomull i huvudet. Tycker att jag hört dåligt, hes, trögfattad (okej, vissa kanske tycker att detta var en helt vanlig dag :-P). Blir deppad av att vara sjuk. Och jag saknar Eddie!!! Mitt lilla lurv som visste hur man skulle göra för att få mig glad. Ååå Eddie...min allra, allra bästa vän!

Dagen har ändå gått fortare än den gjorde igår. Har hållit på med modeller nästan hela dagen och då går det ganska fort att timmarna går. Igår kollade jag på klockan typ 1000 ggr. Idag kanske bara 100 :-/.

Mamma och pappa har varit så snälla och hjälpt mig att hämta hem frysen jag köpt (som mamma f.ö. fixade åt mig) - TACK! Nu har jag alltså både ugn och frys. Betyder att jag kan baka och frysa in!! Dessutom är det mycket behändigare att handla nu då jag kan köpa frysa in. T.ex. kycklingfilé eller wokgrönsaker.

Tänkte skicka ett sms till Patrik nu, men kom på att jag först måste fylla på mobilj**eln! Förbannade Halebop som inte lyckats skicka sim-kortet än. Vad sysslar de med egentligen? Blev bara tråkigare när jag kom på det :-(. Lika bra att lägga sig och sova. Gruvar mig för hostattackerna men det är som det är.

Saknar dig!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0